OTUR

imorse när min lilla tös vakna började hon trycka sig emot mig med huvudet o vila klia sig i ögat sen tog vi en promenad o när vi kom in så började hon knipa med ögat så jag ringde veterinären som fråga hur fort vi kunde komma, pirres mamma var supersnäll och ställde upp o följde med TUSEN TACK ANETTE. väl där så vägde jag henne 11,5kg skit samma iaf så hade hon en inflammation i ögat o de såg ut att vara en sjukdom i det ögat oxå ngt som speciellt boxrar har.. SUCK..  vi ögonlysde henne med UA för 2månader hur går de till.. hursomhelst så ska vi ge henne kortison tabletter o två olika slags ögonsalvor å vi MÅSTE hålla superkoll nu så hennes pupill inte blir ännu mindre eller hon får en vit mjölkatktig hinna för de var de bara åka till strömshom på direkten.. så snälla snälla säg att ögat kommer läka fint min lilla snorpa.. OCH TACKA FAN FÖR MIN UPPFÖDARE wenche som är toppen..




 skriver mer när liam somnat har min underbara syster här o det känns förjävla bra.. vi ska försöka ha en myskväll här oxå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0