förkyld

igår när älskling kom hem åt vi ute mat o kollade på jennies body. med megan fox..  vart rätt sent å jag svettades som en gris när jag väl somnat så vaknade jag efter ett tag av att de var så varmt.. så jag sov på soffan inatt.. det finns inge skönare ställe att sova på.. =) iaf så är jag förkyld inge snorig utan tvärtom o de har satt sig på öronen oxå o kroppen verker som attans..

nu har jag min underbara son hemma.. =) mys mamma o kai o liam hade varit på åsby o fikat innan dom kom hit.. han verkade haft en toppen tid där han var så stolt när han kom hem o skulle visa sin nya film han fått oxå.. haha sötis..


avalons krage sprack när vi var ute så nu är  hon jätte läcker med en ihop tejpat krage.. har ju tid hos veterinären halv nio imornbitti.. wish me luck...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0