REGRET!

hhaa fan då! jag ångrar mig alltid när jag klippt min son.. hahah fan jag skulle finkamma hans frilla lite som vanligt vart de på tok för kort i luggen så de var bara raka av allt.. haha att jag ALDRIG LÄR MIG.. jaja de växer ut snart.. nu har jag två skinnbulor hemma de är inte vackert på små barn haha...

nu ska vi snart ta å åka till hälla måste  byta matta eftersom de fattas fransar typ 2 cm på ena kanten sen ska jag handla hem mat till den här veckan...


just ja igår var Emma här en sväng å hälsa på... =)  de blir itne allt för ofta vi träffas.. sen bakade jag å matte två maräng tårtor.. första gången vi kunde hållas sams faktiskt.. hehe sen hade vi ett litet kalas för jonte...


morsningkorsning!..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fast han är ju inte helt skinbula=)

2008-11-10 @ 20:43:30
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0