Mjaaaöff!

Mjooo!... är feettt frånvarande just nu... medicin är miffo.. men verkar funka iaf.. mår mysko de är skapligt jobbigt att bli så passiv passar inte riktigt in till mina impulser.. vill bara motarbeta känslorna men de tar väl sitt lilla tag antar jag..  snälla snälla hjälp... My last wayout!..


mamma sov över här i tisdags så när vi hämtade liam på dagis så åpkte vi till busborgen var mysigt inte alls så mkt folk så de var helt oki ljudnivå.. sen åkte vi hem gjorde middag å slappade lite tills liam vart hämtad av pappsen.. sen åkte vi ner på bio.. såg Patrik 1,5 den var helt oki.... SJUKT jobbiga brudar som satt framför och bakom dom såg ut att vara runt 30 men psyket låg väl på 14åringarnas ungefär... UJÄCK.. sen på önsdagmorgon låg vi å slappade framför tvn. så skönt sen åkte vi ner på stan å tog en latte å köpte pressenter till kais syster å jag köpte lite rökelser.. HEADEACK!... hahah :P






idag var jag och matte å tränade hade så jävla kul... han var ju verkligen sjukt grym på gym haha.. imorn ska vi träna igen med jonte å sandra som sällskap.. najsigt.. =) å liam vart så glad att brorsan hälsa på oss idag.. han kommer tillbaks ikväll å gluttar film med oss men då sover lillemannen.. de finns iaf ingen som liam ser upp till så mkt som jon.. haha attans jonte du får skräpa till dig på vissa plan hahah :P så har vi hälsat på sandra å alvin idag oxå.. =)


jäjä bajjbajj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0