Gaaaaaah!

I going more crazy than usual...  matte håller på att lägga liam och han är helt hysterisk.. "liam alltså"  han är inne i någon period just nu som är väldigt känslig.. han skriker som en tok och jag klarar ej av att höra honom och ej göra nått.. så sitter som på nålar just nu...


helgen har vart toppen iaf.. i fredags åkte jag och liam hem till saga å loke som hade birgitta där som barnvakt.. hade toppen mysigt.. vi sov över där å åkte hem på lördag liam hade så jäkla roligt... hehe  sen på em kom pappa tiaas hem från göteborg så vi kika film å slappade skulle se arn two men jag somna i soffan så vi förflyttade oss till sängen men somnade även där.. haha men jag hann se en hel del iaf..

sen imorse när vi vakna åkte jag å liam hem till mamma som hade kalas idag.. fick god laxsoppa yummie bästa ever.. sen  hade syster bakat tårta .
,chokladkaka med grädde å psyhallis å bullar oxå... de är alltid så skönt att komma hem till mamma.. man känner verkligen att de behövs att bli lite ompysslad av mamsen ibland..   just ja innan vi tog tget imorse matade vi ankorna i parken åh vad liam gillade de.. och att dom åt från hans händer hehe sötnöt..så när vi åkte hem mötte matte oss vid tåget så hade han med sig bröd så matade vi dom lite till.. dom är ju för söta.. jag ska nog bli en anktant nöär jag blir gammal...


nu äntligen somna liam yesyesyes nu har jag hämtat mat som vi ska äta.. morsningmorsning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0