Fläcken!

hur man ser ut då... får världsmycket finnar av medicinen i hårbotten fast bara l hårfästet men ändå å sen hela fejjan fy fan å jag som aldrig brukar ha finnar... haha


sen gjorde jag illa mig  nyss.. höll på att raka mig down there you know och såg att de börja rinna a lot of blood.. så kände jag hur de tog i typ som de var nått på rakhyveln och då hade jag skurit mig å så fick jag dra bort en hudbit som var minst 4cm lång ajajaja de känns ju aldring på dirketen när man skär sig.. men nu har jag ont vart en redig grop..

oj vad sen mat de vart idag.. liam å jag vaknade halv fyra så då åt han redig mellis då sen gick vi till ica å sen var vi ute ett tag så nu är maten klar om ett tag...

dags att kika till riset.. bajjbajj

Kommentarer
Postat av: Anonym

AJ AJ AJ fyyyy jag bara rös när jag läste det där!

Fan vad jag hatar finnar! De borde typ finnas ett bra utrotningsmedel!!

2008-11-18 @ 21:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0