Liam 20månader

och idag är de birgittas födelsedag hipphipphurra söta du =)har vart på kalsa hos eve å adde och kom hem för ett tag sen. vart en sen kväll för lillen han somna så gott nyss...

har inte skrivit på ett par dagar.. iaf så var jag på utredning i måndags på eriksborg. fick ta en timme bara istället för två för de vart för tungt fick krampor i handen å fick kliningar överallt.. sen efter lucnh åkte jag å liam hem till kira å hälsa på sen åkte vi hem igen tills karlarna kom hem så käkade vi middag å skulle se film men jha var tröttmössa å orkade såklart inte se hela filmen..

sen i tisdags så var vi på liams förskola och hälsade på. har ju vart där förut men då var de den andra avdelningen.. så nu är de inte långt kvar tills inskolningen.. SPÄNNANDE.. weeeiii...


Läs dessa böcker av åsa larsson.. första är solstorm
image49


Och den andra det blod som spillts
image50

dom är spännande ska lägga mig och läsa den sista jag börjat på idag..

image51



image52Fick en bok av mamma en livsguid bok som handlar om att hitta tillbaks till livsgnistan igen.. den är skit bra man får fylla i grejer i den och de är uppgifter å sånt.. kanoners..

nej dags att sussa.. sweet dreams..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0