rätt blir fel

hur jag än vrider och vänder på det så är allt jag gör ett misslyckande för dig.


Liam är på dagis han ska vara där till 14.00 idag om allt går bra annars ringer dom så få rjag hämta honom.. snart kommer mami vi ska ut på stan och det ska bli fett skönt att få komma iväg själv ett tag.. det är typ högtryck här hemmaa..  de har vart tufft att sluta på medicinen.. inte så som jag trott men det smyger sig på...

igår var jag och sandra +kidsen ute på erikslund å köpte hästgrejer å kollade på barnenshus...   när vi satt å åt en varsin sallad på mac D ringde anna och frågade om jag hade lust att ta silver två dagar till iv eckan under ett tag.. maybemaybe.. you never know.. ska ut i stallet imorn.. får väl se om jag åker av.. haha :P

ska köpa ett par byxor idag om jag hittar några sen ska nog liam få en present när jag hämtar honom idag för att han är så duktig.. mitt lilla hjärta.. <3


Här är pollen jag ska bli delfodervärd på.. ska bara skriva på kontraktet..

image97 fast kortet är lite keff för de gick inte att kopiera så får ta nytt imorn de blir typ som en hinna på det som ni ser.. wellwell. det är iaf ett varmblod på 6år...

skriver mera sen.. morsning korsning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0