Rainbow

trötts om en lärka. tog ett bra tag att lägga liam idag.. är nog mkt för honom att smälta nu.. man märker på honom att han blitt lite annorlunda sen han började inskolninge.. helt förstårligt.. men de hade gått jätta bra idag när han var där en halvtimme själv för första gången.. ja första gången överhuvudtaget..  sen gick vi hem och åt och sov ett tag sen var jag ner på stan och handla stövlar åt liam till förskolan. markeringspenna som jag fick leta som en tok efter.. P O P hade slut men hitta tillslut på åhlens.. great.. köpte ett par pjucks åt liam som visade sig vara för stora han var så kinkig på stan idag så jag sa bara hur stora fossingar han hade. ja 13cm fick hem en på 15 cm.. men iaf så ska vi byta imorn.. sen fick liam en söt skinnjacka å ett par stuprör  å en mössa och jag själv köpta två ljusstalar i miniformat.. lvoe them..

har försökt tränat lite till körkortet vette sjutton vad matte fixade för program men jag pallar inte med..  efter tio minutros så blir texten ihopklottrad och jag fattar itne frågan får typ läsa om den flera gånger..
ja ett mongo i nötskal..

får se om sis kommer imorn. vore skojit.. min lilla söta syster som betyder a lot..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0