Onsdag!

missa roomservice idag ville ju se dom som dom fixa till idag för "de bandet som jag ej vet vad dom heter" har sån skön energi.. man blir glad av att se dom.. i like.. iaf kom vi fram till att vi inte hade femman så så var de med den saken... kollade på top model och shit vilka brudar mohahah.. sen vakna liam så han tyvär inte se klart hela men hihih..  

idag så gick jag och liam ut på gården å träffa gabbi alle å matheo när han slutat dagis.. dom åkte motorcykel,... så sött hehe .. var ute ett bra tag.. så himla skönt väder, de får ju än att längta som fan efter sommaren.. =)

image84

igår var matte så snäll och åkte ner till magic lines och köpte töjjstav åt mig.. den minsta fattades så köpte han en för stor så jag fick bara in udden. de var ett horn,men iaf så tröck jag igenom den idag så nu har jag 4. nu ska jag vänta på vår order bara...

LITE MOBBE BILDER
image85
image87
image88
image89
image90
NJUT AV DEN FÖRTRÄFFLIGA KVALITEN.. =) den bjuder jag på...


Kommentarer
Postat av: Sandra

vilken rolig moppe =)

2008-02-14 @ 08:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0