Najs

image91och vågen fortsätter uppåt.. idag vart det bara för mtk och tårarna kom. de gör så ont att inte kunna reglera alls.. men jag hoppas verkligen på att kunna sluta helt med medicinen så snart som möjligt..



har pratat med linda idag och vi ska skjuta upp provridning tills helgen. ska bli så spännande och jag hoppas verkligen att jag blir godkänd som hennes medryttare.. älskar allt som har med hästlivet att göra.. ja förut kostnade då ;) 

image92

ska försöka dra igång med körkorts tränandet idag.. ska köra bonniers program då jag har problem att läsa sånt.. fatta friheten emd att ha bil.  men en dag i taget.. haha det är mitt motto det enda jag verkligen kan leva efter med tanke på hur jag är.. 

imorn ska vi lämna liam första gången på förskolan men de blir ju bara en litet tag.. sen börjar han fullt ut nästa torsdag.. min lillprins som jag har bråkat med så mkt idag.. han är envisare är envisast ibland.. haha iaf känns de så när jag är trött eller sjuk.. :P

ska ta och rensa ur liams byxlåda gjorde det med hans tröjjlåda iförrgår längre kom jag ej. haha..  fick mina kläder från hm idag.. sen hade ellos paketet kommit oxå.. ska nog hämta det imorn..

hörs imorn.. kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0