spyor

igår mötte jag upp mamma på stan tog en latte på cafe huset å strosa runt lite, alltid mysigt.. =) sen åkte vi till dagis å baka pepparkakar å käka mellis eller ja ungarna iaf vart kaffe för vår del.. vart väl kanske lite för mkt deg för vissa knoddar... hoppashoppas de var därför liam spydde inatt vill inte ha någon magsjuka om man nu får välja... :P   och jag var tvungen att avboka min tid till grupprehab...  de var mindre kul men hoppas dom hade någon ny tid innan jul... 

idag har jag höjt min dos till 54mg.. scarrylarry...ska bli skönt när man är inställd på dom och inkörningsperioden är över den är mindra rolig.. men lungt värt...


vars är vintern?-.......



Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag hade ju kunnat tagit Liam. Är ju ledig idag..

2008-12-03 @ 13:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0