Snow

hääääääärligt!.....


har nyss lämnat liam på dagis.. håller på att trycka i mig en smoothie sur som sjutton vart den... haha..  sen ska jag dra med mig sandra å matte ner på stan å hooka.. vi ska posta liam å alvins önskelistor till jultomten oxå.. jag skulle vilja se alvins den lär ju vara kreaktiv.. haha ett par powerwalkboots kanske eller vad tror du sandra?.. :P  sen ska vi köpa pyjamaser dom hade nå erbjudande nu.. joppjopp...

Liams önskelista ser ut såhär

monstertruck gravedigger å spiderman
fyrhjuling
moppe
motocross
bebis

de var de han ville att jag skulle skriva ner sen vet jag massa annat oxå men de får inte tomten  veta höhöh...



Liams första jul.. =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Alvins önskelista var helt på hans egen begäran.. Haha! Nej men en boll och en napp önskade han sig.Sen köksgrejer till hans blivande kök:P

2008-12-05 @ 19:51:40
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0