trött

hejhopp!... idag tog vi bussen till hälla.. gick å storhandla mat sen mötte vi birgitta å svante å gick å fika.. jag tog en munk å kaffelatte ofcourse.. =) kikade lite i affärer å liam fick ett par byxor ett par shorts å en piketröja . sen gick vi till ikea medans karlarna körde hem maten plus tv;n.. köpte en till låda till liams rum nya sängkläder till hans spjälis men fick med mig fel hem fick visst till stor säng,.. dom måste lagt fel menmen.. =) sen köpte jag en ny matta till liams rum.. åh ska bli så kul när man får nytapetserat å allt med nya tv,n fattas bara en ny tvbänk som passar till tv:n...    nähä nu ska jag hj'lpa till lite här hemma.. skepp å hoj..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0