Sjukan

idag har jag vart å träffat doktor joakim igen.. gick helt oki ändå... menmen hoppas denna förändrning funkar..

hade precis börjat smörja bakplåten när matte ringde å sa att jag ej behövde göra någon tårta... rätt skönt ändå jag blir så stressad när liam står å vrålskriker å drar i mina ben.. thihih.. =)    imorse sjung jag å liam för papi iaf så fick han sina paket.. liam tyckte nog att ballongerna var skojjigaste.... han fick pressent kort på onoff av mig å liam sen ett fat med olika grjer på lite candy.. godispennor till kroppen lovechecks å lite annat skit.. tihih girliestuffs stackarn.. ;) sen gick jag köpte frulle var meningen att han skulle få på sängen men ica öppnade för sent å jag skulle till sjukan.. so sorry another time.. :P


nu ska jag ge liam lite lunch sen blir de kanske en snabbis ner på stan nör liam ska ta sin nappie.. sen ska v på kalas hemma hos gittan.. skepp å hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0