Mys

älskar detta väder tkr de är så mysigt... idag har vi grillat ute på gården men vi åt inne..  det vart underbart gott... =)   nu har liam somnat oxå å jag har setat å läst senaste vi föräldrar... vet inte hur länge sen de var jag satte mig ner å läste för en kort stund... imorn hmm kanske mami å dom kommer annars ska jag ner på stan å handla pressent åt alvin.. och köpa matset åt liam skulle behöva storhandla lite grann åxå...


jäjä nu ska jag ta en cigg med matte när han kommer sen ska jag hänga tvätt å bädda sängen... sen ska vi nog splea 360 ett tag innan jag ska se en film... eller hmm filmsnutt haha orkar aldrig se mer en typ en havltimme innan de är dags att nanna.... 

älskar mitt hjärtegryn så mycket....



.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0