att bli mamma

är de bästa som hänt mig i hela mitt liv... vilken lycka... fan tänk vilken underbar liten kille vi har.. shit de går inte att beskriva känslan å kärlken växer sig starkare å starkare för var dag... mitt lilla charmtroll.. har tänkt mycket nu på sista tiden och idag slog de mig.. jag ska vänta ett bra tag tills jag skaffar ett till barn eller inte flera år men ett tag till för de känns som jag vill få ut så mkt som möjligt av denna tid med liam de är så mkt som händer nu å jag vill ha så mkt tid som möjligt för att växa med honom.. de är iaf så jag känner... och tror de är ett bra beslut för oss.... ska ge mig själv tid att få mina sår att läka oxå... men liam åh du äger mammas hjärta.... du gör allt värt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0