the helg

Igår var de tok i tok.. jäjä hur som helstså åkte jag med mamma å kai på stan en sväng när dom handla julklappar.. åt en sallad på stan å sen köpte ajg blekningsmedel.. woooow vilket lysande resultat haha en rund fläck var de enda som vart... :P

sen idag så gick jag å matte ner på stan å liam självfallet.. köpte en julklapp åt liam sen fick han en tomtehund som han är stört kär i. han låg och höll den tills han somna.. sen åt vi på mac D.. blää usel mat.. inge gott heller längre.. iaf så träffa vi eve å adde där så vi gick å tog en fika på systrarna e å sådär.. skit mysigt med hela familjerna inte ofta vi fikar så på stan.. sen när åkte vi hem till ludde å barnen lekte å vi satt å tjåla skit jag å luddes mamma medans matte fixade deras dator.. värsta toolguy.. :P  sen gick vi hem och gjorde middag åt liam.. nu sover äntligen lillkisen han håller nog på att bli krasslig.. de rinner ur näsan och han låter lite hes.. imorn kommer nog mami hit å hälsar på .
 puss puss nu ska jag skriva ut mina papper.. åh jag är smart jag kan inte hålla reda på mina viktiga papper för fem öre.. nu hittar jag verkligen inte mina papper någonstans som jag bara måste ha.. SUCK, men jag är go ändp.. haha hejdå


Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja mysigt vare å fika ju hela familjerna !! :D

puss puss

2007-12-10 @ 01:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0