Själens tvångströja.!!!

Blir orolig att jag itne kommer kunna sluta med min medicin..de jag läst om har mått rätt dåligt när dom trappat ner... det känns så orättvist att man överhuvudtaget mått/mår så jävla kaasst så man är tvungen att medicinera sig för att orka frammåt i livet... idag har jag å liam vart hemma hela dagen.. skönt.. håller på att öva in honom på att somna själv i isn säng igen å igår somna han på 7 minuter.. men sen vakna han några gånger mer än han vakna men de var helt okej.. idag n'är hans kulle sova middag tog det en timme men sov han en timme oxå.. så de går finfint sen när han sovit lunch gick vi ut med voven sen fick han leka lite i lekparken men de vart så mörkt på typ engång..  imorn kommer nog grannen ner med mattheo så liam å han får leka lite.. de skiljer ju bara 5 månader..   idag ska jag nog få en kebabsallad från sturegatan av matte.. åh dom är så goooda.. mumsfillibabba... ¨


ikväll vill jag ha en riktig myyyys kväll.. blir jämt så stressiga kvällar tycker jag och jag blir trött så fort...




Kommentarer
Postat av: lovingnurse

Kolla in min blogg för ett jätte bra julklppstips :)

2007-12-06 @ 17:40:45
URL: http://lovingnurse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0