ser korståg komma nära

strong>hoho mina ögon  vill inte som jag haha.. :P ska sno tvättstugan nu tänkte jag ingen som börjat tvätta än och det är fullt ett tag sen.. vi har typ VÄRLDENS BERG av tvätt haha större badrum? eller ny tvättmaskin? vilket som.. iaf så har liam somnat nu så de är skönt att få lite egentid.. vi ska ha myskväll <br /><br />imorn kommer min syster hit hon slutar halv två så då tar hon bussen hit eller om jag möter henne det beror på liam.hon ska iaf sova över.. de är alltid massa kul .. vi ska iaf dra till öpnna imorn bitti om matte är morgonpigg.. *hoho*snart äre jul här i vårt hus.. tipptapptipptapp.... jul jul strålande juuul.. gaaah vad jag längtar.. :pusspuss på er
älskar matte så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0