osociala datafreeks.. :P

nu är vi barnlediga och vart befinner vi oss då.. joo framför varsin dator.. haha snyggt.. mamma och syster hämtade liam idag vid tre och då åkte jag och matte ner på stan och käkade och gick å kollade på arn.. den var helt okej.. skönt att få göra ngt ensamma.. fast jag vill nog ha liam hemma ändå,. känns inge bra att inte kunna lägga sig och pussa på honom när han somnat..

syster åkte hem igår efter vi vart ner på stan en vända igen men då var matte å liam oxå med.. och tro det eller ej men nu börjar jag ledsna på stan.. fast vi lär nog ner igen imorn för liam har blivit bjuden på kalas hos ludvig på tisdag...

nu ska jag göra tea och youghurt med hallon och sen pauluns musli mix skiiiit god..  mitt kvällsgodis.. :P

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha jag har också tröttnat på stan, iaf för ett tag =) vi måste ses innan vi åker!

2007-12-30 @ 11:00:53
URL: http://www.metrobloggen.se/sandraungmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0