Mamammamamaaa

hellohellohello kittty...

idag har jag å liam vart på öppna papi var för trött så vi gick ensamma så fick han sovmorgon... nu har vi 6 klara julklappar åt liam å en åt papi från mig å liam... det börjar dra ihop sig nu till julafton.. jag längtar tills vi ska köpa granen ska bli så mysit.. min första egna julgran... =) eller egna å egna men har inte haft någon sen jag flytta hemifrån,...


ska snart göra mat det blir kycklingwok med ris.. haar hela munnen full med blåsor ajaja..

ikväll skulle jag vilja se en film å dricka glögg.. de är gott fast bara med några klunkar sen blir de för sliskit.. matte hade köpt hem vit glögg oxå å den var inte lika söt..


godbye kitty


Kommentarer
Postat av: marina

ohh kitty kitty come and take me from behind hahaah...

2007-12-06 @ 18:35:10
Postat av: emma

You better mean that.. haha :P

2007-12-06 @ 18:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0