lördag..

igår morse åkte jag liam å matte ut till hälla.. ssen kom eve å kidsen å mötte oss på ikea.. vi köpte lite grejer till julgranen och ett nytt köksbord eller hmm ja storarumsmatbord.. ;) ?!  sen gick vi in på maxi å köpte lite mera julgrejer och mat.. sen tog vi bussen hem fast denna gången fick grejerna plats i bilen ;) så de var skönt att slippa släpa.. men shiiiit vad de var kallt när vi vänta på bussen.. ahaha.. när vi kom hem så kom eve å kidsen till oss sen kom även adde.. så då käka vi tacos.. hade en kanon lördag igår.. =) massa mys..

idag ska jag fixa massa filmer till pappa.. sen ska jag fixa ordning i badrummet.. sätta upp nya duschdraperiet å toalocket... sen får vi se om jag å liam kanske ska baka lussebullar..  sen ska vi ner å möta adde sandra å alvin på stan.. första gången jag är nere på julskyltningen på stan tror jag...  egentligen känner jag inte alls för att åka ner på stan men jaja en snabbis kanske =) hehe

see you later alligator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0