Kvälls fik

ikväll är de tomtenatta på stan så dom har öppet till 21. så näör matte kommer hem ska jag möta kira på stan för en fika.. är så sugen på en stor latte.. mumms.. sen ska ajg nog kolla lite snabbt bara ska iaf köpa en julstrumpa till liams morgonklapp.. sen ska jag köpa lite nytt inslags papper å lite ljus å nån ljusbricka kanske jaja de märks... idag har jag å liam vart en snabb sväng på öppna, och nu ska vi snart är ströbakad fisk å potatis.. skulle ätit det igår men både jag å liam slocka vid sextiden så matte kom hem med pizza...  liam älskar sina nya hängslen han fick igår han har gått flera gånger idag och försökt få på sig dom.. =) cutie.. 

imornbitti ska vi träffa gabbi å matheo en stund om vi inte måste storhandla då men de märks... sen ska jag städa upp här hemma.. har tvättstuga på kvällen blir typ samma varje fredag typ bara ledigt då.. *konstigt* :P



ååååhhh skapligt skönt att få komma ifrån min vilda fisunge.. shit vilken påfrestande liten karl.. ;) men den mest underbaraste oxå.. och att han har en egen vilja är bara BRA.. :P


puss babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0