du vill väl vara fri

Hur kan jag nå fram till dig lillebror 

Hur kan jag tränga genom ditt skal 

Jag tycker vi pratar olika språk 

Du tycker inte jag har några svar 

Förr var det tinnetrasan 

Nu är det pillerkartan 

Försöker navigera i livet har ingen karta 

Vart ska du gå nu min vän 

När dödens käftar står på glänt 

Stäng inte den där dörren definitivt bakom dig 

Så länge du inte går dit kan du göra vad som helst 

Vart vill du gå nu min vän 

Jag försöker fånga din flackande blick 

Men ögonen blanka och stanken av sprit 

Stänger av allt annat än ditt adrenalin 

Stänger in allt annat för att palla ditt liv

Och det är med kärlek jag säger det här för 

Du vet inom din gemensamma framtid 

Jag vet att jag inte kan bära din smärta 

Men om du låter mig ska jag gå bredvid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0