im your faster pussycat


min finafina Emma



pÅMINN MIG HUR VIDRIG MC D är.




Min finaste emma kom o hälsade på mig, hon ville hjälpa en dampig lortmaja att fixa ordning i sovrummet som är KAOS sen jag målade det för en månad sen.. sööööötaste.. nu orkade dock inte jag ta tag i d så vi tog en liten biltur istället, köpte med oss mat från mc D vilket som alltid smakar pjuk.. vi åt det i badelunda på kyrkogården, jag tycker d var skit mysigt med regn o shit, vi satt i bilen alltså.. sen när vi skulle gå ut o hälsa på lottas grav var vi inte lika tuffa så vi hann aldrig gå ändå dit den ligger nästan i skogen så får ta d nån annan gång.. nu kolla mina favoserier o försöka sussa...  älskar mina fina vänner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0