i cherish you....

jag är bortskämd <3 min fina emma som jag är så himla glad att jag har som vän, kom idag hit med en ny tv till mig så jag ÄNTLIGEN kan kolla dom vanliga kanalerna,koppla in dvd och xbox wiiiiiiie :) vi fick krångla uberlänge dock att få in allt de ville inte riktigt vår väg, vi hyrde film som vi även glömde bort att hämta ut så affärn hann stänga hahah de kom vi på när vi skulle sätta på den men vi hyrde på en annan butik, MEN den verka suga så efter max 5min stängde vi av så vi kollade på bb o åt blåbärspaj o kladdkaka o tjåla skit...  man ska vara rädd om sina vänner o nära och kära det är de värdefullate man har



en bild på emmorna från 2008 :)

nu ska jag hoppa i säng *läs soffa* o försöka sussa min hals verkar gånger 800 o jag måste vara pigg imorn när lillis tycker de är dags att vakna,han har sovit sen sju o så tidigt har han inte somnat sen han var bebbe.. :) nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0