You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life.

Inatt skrämde syrran ihjäl mig,hon skulle ha sovit borta men kom hem ändå så jag vaknade o såg att dörren till sovrummet var stängd o d vart tänt i hallen jag höll på att skita på mig jag smög allt jag kunde å såg henne skor då kunde jag pusta ut haha fyfan unge...


sen idag har jag o syrran o liam vart nere på stan o tagit en snabbfika nu har syrran åkt hem hon har vart här sen i torsdags kväll o det har vart skitmysigt att ha henne här. nu ska jag o liam ut så han får åka lite skrillor sen ska vi försöka städa här hemma vilket behövs big time :)



är så less på en person,man ställer upp för att hjälpa den o den skiter totalt i att göra det den borde... go fuck yourself!..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0