dumdi dadi da dumdi dadi da

I torsdags hade jag mysafton med min fina johanna.. vi gick på bio i nya biosalongen ASNAJS vi såg american pie reunion skit rolig film o efteråt gick vi o käkade på cafe gränden,

 på fredagen kom marina o adam hit vi var ute på shoppingrunda sen var jag o solade på kvällen sen var jag hemma o slappade bara,

 sen i lördags kom min finaste Lsan hit hon ordnade och donade här hemma rensa avlopp o dammsög min soffa som var skitigast i norden haha sen gick vi ut o käkade middag på cafe gränden sen gick vi också på bio vi såg Projekt X hemmafesten

I söndags
var jag ute i stallet o vi körde markarbete med sparky...och min älskade liam kom hem.. allt e som deet ska :)  och idag har Ivar vart här o busat :)




Kommentarer
Postat av: Miss cool

Saknar dig! Längtar tills på Torsdag! <3

2012-04-24 @ 21:20:27
URL: http://bleedingthoughs.blogg.se/
Postat av: emma

saknar dig som fan min panini <3 älskar dig i massor

2012-04-25 @ 11:10:01
URL: http://cherrybombshell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0