uno dos tres

Vad är den äckligaste mat du vet?
isterband

 

Nämn fem grejer du är nöjd med som du gjort i jobbet (hela livet)
1 vart världens bästa o trevligaste expedit på hund sport center

 

2 städerska "svart" på hund sport center

3 arbetsrehab

4 har även vart en sjujävla hemmafru

5 o sen har jag arbetat svart för min kex, där betalning var kläder osv jag fastnat för på stan..

 

 

Vad ångrar du i livet (om något)?
att jag fakkat bort en av de personer som betytt mest i mitt liv känslomässigt, att jag stannat i något som vart så dåligt.. men annars så finns det inte så mycket jag ångrar.. man får ta lärdom av sina misstag

 

 

 

Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?
kejsarens nya kläder

 

 

 

Vilket är ditt dyraste klädesplagg?
äger inte så dyra kläder,men kanske mina dr martens
Har du någon oanad talang?
japp det har jag, den innehåller  trolleri,men den håller jag hemlig
Vad gjorde du i helgen?
ifredag var vi hos seppan o sjöng singstar sen var vi ute på billan..sen i lördags fick jag hem min prins :)
Vad är dina fem viktigaste 2dos den här veckan?
arbetsrehab, HAHA ja det var de enda jag kommer på.. mitt innehållsrika liv :p är mest bus
Vad har du på dig just nu?
Öh? är det en fråga man ställer till en dam?
Senaste låt du lyssnade på?

Bästa skönhetsknep?
linda in ansiktet i bajcon innan du går å lägger dig så får du fet o finnig hy.
Vilken klädstil tycker du är hetast på män?
jadu jag vet inte riktigt hur man förklarar stilen, så vi låter de vara onämnt
Och fulast?
långhåriga slackers ;)
Vem saknar du?
m.m
Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?
att Liam kommer få ett bra liv med mycket kärlek,bra självförtroende lycka och framgång i livet
Bästa boken nånsin?
heroin
Vilka tidningar läser du?
kollar bara bilder i tidningar
Vad önskar du att du var bättre på?
att tagga ner haha, sätta stopp för mina impulser
Är du religiös?
nej, jag tycker det räcker att ha tro på människan
Vilka är din största rädslor?
att få cancer o förlora liam
Vad är det elakaste någon sagt till dig?
nej du får inte
Om du får barn vad ska du döpa dom till?
Loo om det är en tjej, Dante om det är en kille
Om du fick köpa vilken bil som helst – vilken?


De tre finaste sms du fått i år?
oj jag kan omöjligt välja ut 3st

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0