emma

1. Hur lång är du? 157
2. Vad vill du bli när du bli stor? diktator
3. Vad pluggar du? manipulation
4. Har du långt hår? japp
5. Vilken hårfärg har du? Svart
6. Sminkar du dig? de gör jag
7. Har du haft sex senaste månaden? ja det kan man väl säga
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? när jag väl har trollor så är de väl oftast svarta o bh har jag i regnbågensfärger
9. Har du kysst någon idag? nej

FAMILJ: 
1. Bor dina föräldrar ihop? Nej
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? samma lika
3. Hur många syskon har du? 1
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? puss hejdå
5. Hur många ställen har du bott på? OJ DÅ!  fingrarna räcker inte till
6. Vem i din familj stör du dig mest på? min syster, men det är syskonkärlek
7. Vilken familjemedlem är snällast? pappa
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? alldeles nyss när vi var i studion, o sen fikade vi

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? i förrgår
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? - johanna
3. Har du kysst nån kompis? japp
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? ja :)
5 Vem har du varit kompis med längst? emma L..
6. Vem känner dig bäst? Johanna och Emma w
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? ja de skulle jag kunna
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? kanske de ja

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? skrika gör jag väl inte,men mamma kan väl få sig sina utskällningar
2. Klä dig annorlunda? ja som mitt ex säger, TRASH
3. Vara dig själv? JA sannerligen på gott och ont..
4. Visa dig i bikini/badbyxor? japp
5. Fisa inför din pojk/flickvän? våga å våga, inte fräscht
6. Pierca dig? japp
7. Ha sex på offentlig plats? ja tack
8. Vara omogen? det kan man säga men det bjuder jag på..
9. Äta småkryp? njaa

DIVERSE
1. När tuggade du tuggummi senast? en vecka sen kanske
2. När var du på semester senast? många herrans år sen
3. Vilken färg är det på din tandborste? vit o gul
4. Är ditt hår tråkigt? ja det hänger där de hänger
5. Vem såg dig naken senast? en gammal vän,...
6. Hur ofta duschar du? det händer inte allt för ofta..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0