De galna öppnar vägar som sedan de visa begagnar

Sovmorgon big time :) vaknade efter ett, skönt att vakna till ljuv musik som johanna spelade inne i vardagsrummet.. satt o slappa lite i soffan tills vi gick ner till apoteket som öppnade idag, tog lite gratis saker o smakade på kakorna sen gick vi vidare in på ica och johanna gick lös på de mesta sen gjorde vi värsta brakfrukosten som vi satt o mumsa på till filmen som vi ej såg klart inatt MYSIGT var ordet :) har nyss hämtat liam så nu har vi lite soffhäng igen och jag ska snart börja tvätta, skriva bugdet och göra middag..har haft 3 skit mysiga dagar med johanna o nu har hon precis åkt hem så ikväll Walle så är jag din o ingen annans ;)

Jag har lånat tre filmer jag ska se, försöka se en utav dom ikväll iaf :)










jag behöver UTMANINGAR.....  give me soooooome please

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0