Working man's day, we just piss it away

och nu kom johannan innanför dörren,emma vart glad :) lite dator tid sen ska vi kolla på några avsnitt av mäklarna :) mysigt




NEJ i just detta fall vägrar jag inse,för DU har en plats i min framtid och jag vägrar låta dig gå om jag så ska vandra över lik för att få min vilja igenom.. är så klart jätte glad att han hörde av sig igen o vill ses och denna gång är jag berädd på att vi kommer säga upp kontakten en två tre och fyra gånger till,men det är lite så vi jobbar









mmm sitter o dricker sockerdricka sån där god sockerdricka som smakar gammeldags :)



fan så mkt skit jag bloggat om idag,mycket tankar öppe i gökboet :) ut och ta en kvälls röjka o sen ska jag o johanna äta chips o fetta oss o dricka julmust..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0