THE WORLD WAS BEAUTIFUL FROM WHERE I STOOD


Nöjd tjej!

nu har jag fixat tvätt, matat råttisarna, plockat upp här hemma, tvättat upp bh,ar,hängt upp liams fina snöbolls draperi/lampor, satt upp några julsaker o imorn ska jag hämta upp resten,kastat några blommor jag råkat mördat, snart ska matte hämta sina blommor o då äger jag inga blommor alls o så får de vara jag är ingen blomtjej..


Nu en cigg o sen ska jag kolla på fright night o dreggla lite på Colin farrel,


btw, varför finns de ingen nattsällis linje att ringa.. typ som sluta röka linjen.. fast man bara ska snacka roliga saker, som en extra kompis jag kan ringa när mina andra vänner laddar batterina..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0