kärlek!

min allra käraste syster som betyder nå fruktansvärt mycket för mig!

ikväll/natt har jag pratat med walle i över 2 timmar i mobil.ingen är som henne. en riktigt fin själ är vad hon är.. släpper inte dig ur mina klor hihi.. andreas skulle kommit hit men jag hoppade över allt som har med alkohål att göra o stannade hemma istället,. skönt jomen de var de :)



ÄR såhääääär irriterad att jag ej kan ta emot mms JUST NU!.. då Jannebanan skickat o jag gääärna vill se haha.. någon som får mig på bra humör iaf hihi så söt


nej nu ska jag sätta på en film o se lite grann på innan jag somnar! imorgon kommer liam hem o jag saknar honom så mycket,ska bli så mysigt att ha lite kramkalas o pussa på lillis <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0