GIVE ME SOMETHING TO SING ABOUT

Livet är gott!.. efter vi lämnat liam på dagis köpte johanna massa gottis till mig för att slippa mitt tjat.. nuförtiden vaknar jag med världens sug efter mat o gottis.. måste vara medicinen..
här är en bild johanna tog på mig härom morgonen, har sämsta morgonhumöret men denna bjuder jag på



sen gick jag o la mig några timmar vaknade av att mia ringde o ville komma in,så vi gick o hämtade ungarna o sen gick vi hem till henne.. har haft en riktig mysdag med henne martin o tin :) åt skit god kött o kantarellgryta o sallad. nomnom

sen gick vi hem o mös lite jag o lillis <3  när liam somnat kom johanna hit :)



Don't mess with the love feelings, it only leads to destruction

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0