DAG 1 -En bild på mig + 10 fakta om mig.


1. Jag sover alltid naken
2. Jag är en nattmänniska o de bästa jag vet är att vara vaken på nätterna lyssna på musik ha rökeleser o ljus.
3. Jag är lika omogen som en 14åring o jag störttrivs med det.
4. Jag har jätte bra självförtroende
5. Jag har dålig självkänsla
6. Jag är super svartsjuk, nått jag vill jobba bort
7. Jag är en latmask delux när det gäller städning
8. Jag är en shoppoholic
9. Jag är choklad beroende
10. Jag älskar att sjunga fast jag låter som en kråka

Kommentarer
Postat av: Cina

Har du skaffat ny piercing??!!? :D

2011-11-29 @ 11:41:41
Postat av: emma

yesbox cina :)

2011-11-29 @ 13:39:33
URL: http://cherrybombshell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0