trötter

idag följde jag som sagt var med johanna på möte, hon skulle träffa chefen på arbetsrehaben jag går på, och hon kommer få börja i april redan :) skit kul för henne att hon fick börja så fort.. sen efter de skulle jag ta bussen hem, den var försenad en kvart plus att när den väl kom så åkte den bara förbi för det var fullsmockat som alltid vid den tiden, en aniiiiing stressad vart man då adde satt i trappan med barnen o väntade då saga o loke skulle vara hos oss medan han var på yoga. snäll som han var kom han o hämtade oss så de löste sig tillslut =)  de var roligt att ha dom här o dom busade på i liams rum hela tiden, sen när vi ätit o matte kom hem somnade jag på soffan en sväng o vaknade halv nio..

nu sitter jag o kollar på !en unge i minuten! som är inspelat här i västerås på förlossningen.. :) önskar att jag någongång i tiden får göra om förlossningen det är det häftigaste man kan uppleva helt klart.. :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0