hemma över natten

idag kom pappa å hämtade mig på eftermiddagen o följde med mig hem ett tag... jag har permetion över natten  för första gången o ska tillbaka imorn vid tio tiden.. HOPPAS jag kommer upp bara.. har doktor samtal imorn igen sen får vi se när jag får komma hem igen.. speedar upp lätt hemma känner jag men det är SÅ skönt att vara ensam..

min syster har tagit hand om peanut tills igår tacktack.. o sen igår tog pappa o riitta över.. o idag har liam o mattias vart o hälsat på mig.. var så skönt att bara få krama om liam o han brukar oftast inte säga att han älskar än utan mest bara säga och jag dig när man säger att man älskar honom.. men idag satt han i min famn o ville inte släppa taget sen sa han jag älskar dig mamma.. då brast de å tårarna kom.. han är så underbart fin min lilla lilla prins <3





pappsen har vart hos mig o hälsat på alla dagar utom en när dom var ute o reste, de känns i hjärtat då han iaf har ca 3 timmars restid <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0