hettan i ditt smajl får mig att smälta bort

utmattad mamma häääär är jag!.. har börjat fixa för mitt soffhäng ;) ska bara ut med doggisen sista gången sen ska jag kolla på Johan glans : det bleka hotet igen tror jag. behöver få skratta lite :)


så skönt när lillis hemma igen,med rutiner o massa gos, nu ligger han o sover i min säng.. så roligt att höra hans funderingar innan han ska sova.. nu har han gråtit två nätter irad för han saknar x-boxet.. kan tycka så att de är rätt bra ändå att vår tv är trasig om han gråter efter ett spel.. inte lätt att vara liten ;)


jag har nu bestämt mig för att tatuera mina fingrar! jag o syster ska göra samtidigt,de ska bli en syster tatuering :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0