fridayloving

idag på arbetsrehab skrev vi upp oss på en stockholmsresa som blir i slutet på november där vi får resa o inträde till moderna museet. sen efter de får vi hitta på vad vi vill innan vi åker hem.. sweet =)

efter jag hämtat liam idag kom mormor o moster hit o fikade o hälsade på, systeryster är på nollningsfest nu o jag o älsklingen ska äta revbensspjäll o gott som han kom hem med nyss.. ;) sötaste hade köpt den finaste muggen till mig hahaha en XXL storlek så jäkla bäst.. ;)


MAMMAS MUGG

ska rekomendera min o mattis nya favoritglass den är SÅ god. jag älskar citron i alla former vilket inte matte gör men denna tokgilla han oxå..

Glace Meringue LEMONCURD

nej nu är de dags att göra klart här innan film.. =)
nån bild bara för himlen var så fin här för några timmar sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0