toppenhelg!

ifredags vart Liam hämtad av farmor o farfar.. dom hade firat valborg hemma hos eve o adde o barnen så de var populärt.. sen åkte dom hem till sig o det hade gått superbra hela helgen.. skönt att höra =) sen vid sextiden kom robin johanna o hampa hit.. vi satt på balkongen till ett tiden då vi gick hem till pirre med han o therse sen kom dalmiro o zak.. vi var rätt trötta så vid halv 4 gick vi hem o sjöng lite lips jag var helt slut så vid fem gick jag o la mig o dom fortsatte ett tag. på lördagen var jag uppe ett bra tag själv medans alla andra kom upp. o johanna o robin gick ner o köpte massa gott som vi mumsa på o mös framför tv:n sen beställde vi pizza från onlinepizza.se  sen på kvällen drack vi lite cider o öl o sjöng lite lips sen såg vi bara en skräckfilm o mös i soffan.. o idag vakna jag elva då gick jag o avalon en entimmes promenad i skogen de var helt galet skönt väder sen gick vi hem o matte gick ner o köpte god frukost å jag åt yoghurt med färska jordgubbar i o drack capuchino måste ta itu med gi,n igen så inge bröd här,.  sen har dagen idag vart jätte mysig.. fan vilken underbar helg med helt underbara människor.. =) sen vid halv fem kom min fina son hem så vi cykla ut o käka o sen handla vi lite små saker på coop sen hem igen o nu har jah tvättstuga.. =)










trevlig söndagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0