i´m going nuts

sköööönt nu sover ungarna o jag o mattis sitter här med en varsin dator iknät..  idag var jag till veterinären och fick sitta där huuuuur längesom helst och mitt huvud vart bortdomnat när vi var klara för de var en hund som satt och skällde i rummet breve han var inte tyst en minut.. 
 
liam så söt stod o titta ut genom fönstret nör jag kom han har aldrig vart på dagis såhär länge jag var inte där förnst 4.. sen nu så har vi alvin här på besök så dom ligger och sover sött i våran säng.. har vart förbi en sväng i lägenheten men ack så mkt de är kvar att göra där.. när vi kom hem somna jag på soffan o sov som en stock en halvtimmemedas liam kolla på sitt favorit program...


nähäpp dags för tvmys..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0