smuts

har nyss gjort rent en gammal tvättmaskin matte köpt av sandra o adde, som dom fått med när dom köpte huset.. ujäck vad jobb de var att få rent den å den var riktigt dirty,men nu ser den lite finare ut men vette tusan om man kommer kunna få bort lukten i den. i övrigt ser den ju fräsch ut o jag hoppas doften försvinner då blir jag överlycklig om man kan få tvätta lite,. ska iaf börja spara till en ny tvättmaskin..


vi har vart förkylda hela veckan jag o liam, o orken finns inte riktigt där men igår tog vi oss ut o åkte lite pulka.. de var riktigt roligt o liam skrattade som en tok.. mysigt att se :)

i em ska jag städa upp lite här hemma inför nyår. sen ikväll ska jag baka en maräng tårta tills imorn..


wish me luck.. jag önskar mig en hemlis just nu lalalalalalaa..






Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas lukten försvinner, kanske får köra någon vända med något lakan eller något.. Vi har ju aldrig använt den och den stått sedan i somras ute :-)

2010-12-30 @ 20:25:07
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0