chili

nu ska jag göra ordning en stark chili con carne här hemma med vitlöksbröd o pizzasallad..jag är så hungrig... tar ut lite mat åt liam innan jag gör de allt för starkt, han har iaf fått i sig 2pannkakor idag som han önskade sig till lunch..


jag är så glad att liam fick sova hela natten. han höll på att somna här i soffan igår vid elva tiden, eftersom han har så ont o haft svårt att sitta på toa ringen så har han fått kissa i duschen dessa dagar så jag tog in honom dit å då somna han sittandes på huk, lilla hjärtanet.. men sen sov han ända tills kl 11 imorse :) o sen var han vaken till strax efter två o sov till fem så nu är han nog på bättringsvägen trots allt.. :)

stacy har varit här idag o de har gått jätte smidigt trots våra sjuklingar.. sen så kommer matte snart hem med våra nya hundtäcken ska bli spännande o se om peanut kan ha dom. =)

trevlig kvällning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0