Hosthost

Hellojsan!


här händer det inte mkt heller de vart ingen lingonskog igår för mamma och mig igår nu ska jag bara försöka vila upp mig inför fredagen och hoppas på att de går åt rätt håll lär ju behövas en hel del energi när svea kommer.. nu ska jag ut med chili och sen lär jag ta en vända till ica innan dagis tror jag ska göra lasagnette idag bara det går så lätt att bara slänga in i ungnen..

i söndags vart de pasta och köttfärsås och måndags fiskgratäng men jag har typ slut på ideer om matlagning... ibland kommer man in i perioder då de flyter på och är riktigt roligt.. gäller att hitta dit igen..


just ja väskan jag beställde från grand prix vart såklart ej skickad.. vart något fel på orden så det var bara min betalning som gick igenom dom hade ej någon order ens på det.. hahah så det kan gå..


morsninkorsning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0