min prinsessa!

jag är så stolt över min lilla snutta!.  idag var vi iväg till valpkursen igen. hon är jätte duktig faktiskt. idag fick vi träna mera kontaktövningar och träna bort att dom drar i kopplet bla annat..imorn är det dags för veterinär besök igen och syster och johan är så snälla och kommer hit och passar liam så kan jag åka dit ensam för de kan ta ett tag..  och just ja mamma kom hit idag vi var ner på stan och jag vart bjuden på lunch på cooffehouse by george.. tack mammsen. deras lasagne al forno är så god.. =) fick ett sånt fint vykort av mamma häromdagen och ett idag.. dom värmer verkligen i hjärtevrån.. =) tom så de kom några tårar.. hihih söta mammsen


sen har jag beställt en sån här sele åt avalon oxå...






Liam-mail

liam har blivit sååå jäkla stor min goa ensvisa pojk vad vore mamma utan dig.. de är så roligt att höra alla tankar och spontana kommentarer.. livet utan barn är inget jag skulle byta tillbaka till för allt denna jord erbjuder.


nu ska jag lägga mig i soffan ett tag innan de är dags att sussa...

LOVE MY LIFE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0