my sweetest



jag har fått en ny bur av min älskling till min lillskorpa..


idag har vart en mysdag med älskling, mitt huvud har vart på sprängningsläge hela dagen men de har funkat ändå imorse åkte vi ut till hälla o gick in på ikea dom ahde jubileum så vi åt frukost där för två kronor.. yeah pillit pillit, matte köpte massa ljus så nu blir de massa ljusmys vi ska ha myskväll idag med räkor å vin å sen någon breezer  å lite chipps å dipp yummie..





idag fixade vi oxå en knackburk åt liam han vart så stoooolt att han äntligen fått en.. vi har nämligen inte fått höra att alla andra haft en egen på dagis de är iaf en burk som dom får lägga saker som dom förknippar med sina favoritlåtar så får dom knacka o välja en låt ur sin burk o alla ska sjunga.





när jag kom till dagis idag fick jag höra att liam var sån duktig bagare, dom hade haft pepparkaksbak  å fröknarna sa att det märktes att han får vara med på  mkt hemma för han var så hajj på det.. och de är kul om han kan hålla i det intresset.





trevlig helg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0