Mölo Svenska boxerklubbens Inoff. uts. i E-tuna

Jag brukar nästan Aldrig vara nervös inför saker nuförtiden men idag på utställningen så var jag suuuuuperduuuuper nervös jag skakade och var skit nervös ända tills de var avalons brorsor som skulle in då släppte allt o sen var de dags för mig, de gick väl sådär för oss.. iaf hyfsat hon tyckte de var lite läskigt uppe på bordet fast vi tränat de massor. men de var smockat med folk o hundar.

hon fick iaf två rosetter HP o BIM valp

och kritiken var

Söt tik med bra huvud och uttryck.
bra skuldra, ngt rak överarm. Kniper med armbågarna och trampar igenom med mellanhänderna. Bra överlinje, snyggt bakställ.
Rör sig bra från sidan. ngt lös fram, bra bak.




3av avalons bröder


jag o avalon






sen var de dags för uppfödarklassen





lilltösen med en av rosetterna.. kul att alla bilder var skit men haha lite skuggor ser man iaf.. :P

sen när vi åkte hem mådde jag så illa så jag var säker på att jag skulle spy jag hade knaptt ätit ngt druckit kaffe rökt tuggat tuggumi å vart supernervös. ingen lyckad kombernation men sen bjöd mamma på lunch å jag fick åka hem å vila upp mig ett par timmar så vart allt bättre.. hhehe =) min lilltuffla har legat helt utslagen sen vi kom hem hon har kastat i sig 3 måltider sen sovit mellan de.


Kommentarer
Postat av: sandii :))

hej och hå vilken sötis ni har:)) vilken skillnad från den andra hunden:)) Det var ett tag sedan vi sågs.. är det dags eller... våra käraste ses ju nästan dagligen,,,, hoppas ni mår bra och Liam han är ju urgullig,, pussa honom från mig... Må så gott och ta väl hand om er... kramisar

2009-11-23 @ 19:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0