love

jag är bebbe sugen,... jag o min gamla vän satt på msn och pratade om  våra förlossningar. åh flashbacks.. jag vill gå igenom de igen så GRYMT häfigt att gå igenom sån smärta men samtidigt de mest naturliga så smärtan var bara en liten del..


idag har jag vart hos doktorn, har en trevlig sak i bikinilinjen. började som en knöl som gjort ont sen började de blöda och rinna vätska ur den, de var ca 1,5vecka sen och efter de vart de ett runt hål på typ 5m och de vägrar läka utan är helt öppet så jag ringde doktorn imorse o rådfråga så jag fick en tid till en sköterska tio och sen när jag väl var där fick jag en stor kompress med asolsprit o fick en tid till dokorn elva. iaf så höllh hon på att gräva runt med en pincett, ett av mina hårstrån från huvvet hade åkt in i såret.. fy fan. hur kunde det hamna där hahha sick.. 


nu ska jag kolla klart idol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0